ساریناسارینا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

سارینا کوچولو

نظرات (3)

خاله مرمر
17 شهریور 91 23:42
سلام دوست عزیز، اومدم تا ازتون کمک بخوام، ریحانه جونم تو مسابقه «نی نی های باحجاب» وبلاگ کودک من شرکت کرده، رای گیری از روز شنبه 91/6/18 تا پایان روز دوشنبه 91/6/20 ادامه داره، اگر میشه یه کوچولو وقت بگذار و برو به این آدرس http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php و در بخش نظرات به شماره 5 ریحانه رای بده، باور کن خیلی وقتتو نمیگیره. پیشاپیش از لطفت ممنونم
آسمان من
8 مهر 91 13:36
نینی سارینا جون چشمایه فوق العاده داری.من وب شما رو لایک کردم خوشحال میشم شما هم منو تو لینکاتو بذارین.

همیشه سلامت باشی

خیلی ممنون
منم شمارو به لینکام اضافه میکنم
رعنا
8 مهر 91 19:48
سلومممممممممممممممم خاله ی مهربون پرنس سارینا ممنونم از لطفتون ک بهمون سر زدین اما اون عکس که ارشیا نیس....ارشیا هنوز تو دل مامانشه.. اون نی نی نازو همینطوری گذاشتم گذاشتم فدات بشم خانومی....ایشاالله بچمون خوشمل باشه و سالم عین سارینا کوچولوی شما بازم ممنونم خانوم گل